HTML

About Me

Filmkritikák és egyéb saját szerzemények.

Friss topikok

  • F.r.O.z.E.n: Elfelejtkeztél magadról a nagy gondolat olvasás an?! (2019.10.15. 05:16) Előszó Rin-hez
  • Ne küldj levelet: Talán azért jó, mert van normális története, nem csak egy látványra gyúró se füle, se farka hülyes... (2015.10.03. 15:49) Miért jó film a Mentőexpedíció? (The Martian, 2015)
  • ETa: Az hogy jó és fordulatos film még nem is firtatnám, de hogy Ben Affleckre azt mondani hogy az eddi... (2014.10.13. 16:41) Holtodiglan (Gone Girl, 2014)
  • Otherself: Igen, ez utólag nekem is feltűnt, de ha meg szinonímákat írok, az idétlenül jött ki, úgyhogy legkö... (2014.03.28. 23:57) 47 ronin (2013)
  • Otherself: XD ja, én is felhorkantam az NFS-en néha hangosan. Amúgy bocs, hogy csak most láttm meg a kommente... (2014.03.18. 22:29) Need for Speed (2014)

Linkblog

Előszó Rin-hez

2014.04.01. 00:34 Otherself

Érdekes dolog történt velem a minap. Miközben e-mail-eimet olvassgattam - pontosabban miközben a szokásos spam halmazt takarítottam el - egy olyan levélre bukkantam, amit más éppeszű ember talán el sem olvasott volna. A következő képpen volt megcímezve: "Mások gondolatainak naplója". Én aztán tényleg nem szoktam kinyitni egyetlen olyan levelet sem, amelynek nem ismerem a feladóját, de ez a cím rendesen elgondolkodtatott és vagy 30 másodperc vacillálás után győzött a kíváncsiságom.

Amit pedig a levélben olvastam az minden volt, csak az nem, amire számítottam. Egy Rin álneven futó lány (hölgy?) írta, akinek, hogy is mondjam szépen, a stílusa hagy némi kivetnivalót maga után. A levelet több bloggernek is elküldte, de szerintem csak én olvastam el. Annyi állt benne, hogy a mellékelt dokumentumot tegyem közzé az oldalamon és hogy majd a jövőben küld még továbbiakat. Semmi légyszíves, vagy köszönöm. A dokumentumot elolvasva aztán nem is igazán tudtam, hogy mit gondoljak. Egy naplónak az első fejezete volt, amiben ez a nőszemély meglehetősen nagy képtelenségeket állít saját magáról. Még most sem tudom igazából, hogy ez valami vicc akar-e lenni vagy csak megőrült szegény.

Ennek ellenére nem állíthatom, hogy nem fogott meg az írás. Igazából akkora képtelenség az egész, hogy ez a tény már önmagában szórakoztatóvá teszi, így aztán úgy döntöttem, hogy egye fene, megosztom az oldalamon ezt az állítólagos naplót. Végül is elfér.

Mielőtt rendelkezésre bocsátom az irományt, először szereték tisztázni két fontos dolgot:

1. Bocsássuk meg szegénynek, ha az írásában szereplő események, helyszínek vagy szereplők véletlen egybe esnének a valóságban megtörtént eseményekkel, létező helyszínekkel vagy valóban élő személyekkel. Amúgy sem érdemes túl komolyan venni.

2. Nem szeretném, ha bárki úgy gondolná, hogy az írásában szereplő eseményeknek, helyszíneknek vagy szereplőknek bármi köze is lenne az én személyemhez. Hisz mindezt nem én írtam, ugye?

Valamint ha van BÁRMILYEN megjegyzés vagy kritika az írással kapcsolatban, azt szívesen továbbítom a szerzőnek.

- otherself -

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://otherself.blog.hu/api/trackback/id/tr255888471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F.r.O.z.E.n 2019.10.15. 05:16:59

Elfelejtkeztél magadról a nagy gondolat olvasás an?!
süti beállítások módosítása